Verlanglijstje:

1,5 cafe (2 van 10).jpg
1,5 cafe (2 van 10).jpg

Ticketinformatie

Niewe (Online) Kassa

Sinds 1 december 2022 zijn we overgegaan op een nieuw kassasysteem. Heb je vragen over dit nieuwe systeem?
Kijk hier bij de veelgestelde vragen

  • Bereikbaarheid kassa
    De kassa is telefonisch op 033-422 65 55 bereikbaar tijdens deze openingstijden.

Ticktets

  • Koop je tickets tijdig online, tot een kwartier voor aanvang.
  • Tickets zijn ongeplaceerd, je kunt dus zelf kiezen waar je wilt zitten.
  • Bij de zaaldeur word je ticket gecontroleerd.
  • Lukt online bestellen niet? Aan de kassa kun je met PIN tickets kopen.

  • Prijzen tickets
    Bekijk hier de prijzen vd tickets & kortingen

  • Uitverkocht?
    Hoe kom ik nog aan kaarten? Geregeld komen er last minute nog (extra) kaarten vrij. Zet jezelf, via de online voorstellingspagina, op de wachtlijst. We bellen je dan zodra er een ticket of tickets vrijkomen. 

  • Kan ik ook kaarten reserveren?
    Nee. Alleen bij uitzondering telefonisch. Neem hiervoor contact op met onze kassamedewerker (033-422 65 55).

  • Kan ik gekochte tickets retourneren? 
    Wij kunnen geen restitutie op gekochte tickets bieden.

  • Waar vind ik mijn eerder gekochte ticket(s)?
    Maak een nieuw account aan met hetzelfde mailadres als voorheen. Je eerder gekochte tickets worden dan automatisch aan je nieuwe account gehangen en vind je ook terug op je accountpagina.

  • Hoe bestel ik tickets voor meerdere Vrienden- en Cineville-passen?
    Ga naar je account-omgeving op onze website (klik rechtsboven op het poppetje) en log in. Klik op de overzichtspagina op ‘passen beheren’ en voeg het nummer van de andere Vriendenpas of Cinevillepas in. Je kunt vanaf nu (totdat je een pasnummer zelf weer verwijderd) per pashouder 1 kaart met korting bestellen. 

  • Kan ik via de website tickets reserveren? 
    Nee. Alleen telefonisch is bij uitzondering reserveren mogelijk.

  • Hoe lang blijven tickets in mijn winkelmandje gereserveerd? 
    Je hebt 15 minuten de tijd om je bestelling af te ronden. Er ‘loopt’ een aftelklokje met je mee.

  • Ik heb mijn gekochte tickets niet ontvangen, wat nu?
    Klopt het door jou doorgeven mailadres? Bevinden de bevestigingsmail en e-tickets zich niet in een spambox van je e-mailaccount? Neem dan even contact op met de kassa. (Tickets in winkelmandjes worden 15 minuten voor je bewaard. In een enkel geval kan het voorkomen dat je betaling precies na een kwartier kruist met het weer vrijgeven van tickets.)

  • Hoe koop ik online tickets voor meerdere voorstellingen?
    Klik onderaan het bestelscherm in onze ticketshop op 'verder winkelen' en zoek de volgende voorstelling uit.

  • Hoe bestel ik online tickets met korting?
    Met een geldige Vriendenpas van De Lieve Vrouw bestel je met korting. Zie je geen kortingstarief staan, controleer dan of je pas nog geldig is en/of bestel deze online opnieuw.

Voorstellingsinformatie

  • Hoe toegankelijk is De Lieve Vrouw?
    Ons gebouw heeft zijn beperkingen, maar ondanks dat hopen we toch toegankelijk genoeg te zijn voor iedereen ons te bezoeken. Lees hier alles over onze toegankelijkheid

  • Hoe laat gaat de zaal open?
    We streven ernaar zo'n 15 tot 10 minuten voor aanvang de zaaldeuren te openen zodat je een zitplaats kunt uitzoeken.

  • Hoe kan ik ongestoord genieten van film en theater?
    Daar gaan we natuurlijk vanuit, maar lees anders eerst onze huisregels.

  • Ervaar je toch overlast in de zaal?
    Whatsapp "Melding" naar: 06-28922422. (Voeg telefoonnummer eerst onder contacten toe).

Cadeaukaarten

  • Welke cadeaukaarten zijn er te koop? 
    Hier vind je onze cadeaukaarten

  • Hoe betaal ik met de vernieuwde De Lieve Vrouw Cadeaupas?
    Vanaf 1 december 22 verkopen we nieuwe cadeaupassen aan de kassa. Deze worden geladen met een zelf te bepalen tegoed dat vanaf aankoop drie jaar lang geldig is. Kies je film of voorstelling online uit en voer na het selecteren van je tickets je pasnummer in. Je tegoed wordt bij het afrekenen verrekend. Overgebleven te goed blijft op de pas staan.

  • Hoe betaal ik met de oude De Lieve Vrouw Cadeaupas?
    De oude cadeaupassen met waardes van € 10,00 / € 12,50 / € 15,00 / € 25,00 blijven geldig en zijn bij de kassa inwisselbaar voor een ticket / tickets.

  • Hoe betaal ik met een Nationale Bioscoopbon of Podiumcadeaukaart?
    Kies je film of voorstelling uit en doorloop het bestelproces. Bij het betaalscherm voer je het pasnummernummer in. Je tegoed wordt bij het afrekenen verrekend. Overgebleven tegoed blijft op de pas staan.

  • Hoe reserveer ik met Cineville-pas tickets?
    Ga eenmalig naar de overzichtspagina van je account en klik op Cineville

    1. Voeg hier het nummer van je Cineville-pas toe. Vervolgens kun je filmticket(s) gaan bestellen
    2. Tijdens het bestelproces voeg je je pasnummer in
    3. Je gereserveerde ticket(s) zijn terug te vinden in je account-omgeving op onze website
    4. Haal je ticket(s) eenvoudig af aan onze nieuwe ticketzuil

  • Hoe maak ik mijn Cineville-reservering definitief?
    Haal je ticket(s) op vertoon van je pas vanaf 90 minuten voor aanvang af aan onze nieuwe ticketzuil of aan de kassa

  • Hoe annuleer ik mijn Cineville-reservering?
    Kom je toch niet? Laat het ons weten door in de reserveringsmail of de herinneringsmail (die je op de dag van de film) van ons ontvangt of ontvingen hebt op ‘annuleren’ klikt.

  • Welke kortingsmogelijkheden zijn er?
    Vriendenpassen vd Lieve Vrouw
    Cinevillepas
    We Are Public-pas
Mogen we cookies gebruiken?

Welkom op onze website! Wij maken alleen gebruik van functionele cookies. Deze cookies zorgen ervoor dat je de website bruikbaar is voor jou als bezoeker.