Verlanglijstje:

Veelgestelde vragen nieuwe (online) kassa

Waarom een nieuwe (online) kassa?

We maken het graag zo eenvoudig mogelijk, maar hoorden geregeld aan de kassa; “De Lieve Vrouw, kunnen jullie het online bestellen niet wat gemakkelijker maken?” We zijn daar werk van gaan maken en sinds 1 december staat er een nieuwe webshop en online omgeving voor je klaar

Maak een nieuw account aan

  • Maak nu hier - met hetzelfde mailadres als voorheen - een nieuw account aan.

Dan staan vervolgens (ook eerder) gekochte tickets voor je klaar in je nieuwe account, kun je tickets met korting kopen, voorkeuren beheren en kunnen we je informeren over je bezoek.

Waar vind ik mijn accountpagina?

Rechtsboven op de website zie je een icoontje van een poppetje. Hier vind je - na inloggen - je persoonlijke gegevens, voorstellingstickets en voorkeuren terug.

Waar vind ik mijn eerder gekochte ticket(s)?
Maak een nieuw account aan met hetzelfde mailadres als voorheen. Je eerder gekochte tickets worden dan automatisch aan je nieuwe account gehangen en vind je ook terug op je accountpagina

Ik heb een Vriendenpas. Werkt deze nog bij de ingang van de zaal?
Nee. Bij de kassa kun je voor je eerstvolgende bezoek een nieuwe pas afhalen. Met je huidig pasnummer kun je wel tickets online bestellen.

Ik heb een Vriendenpas. Komen mijn tickets weer op mijn pas te staan?
Ja. Nadat je een nieuw account hebt aangemaakt (zie hierboven) komen je al eerder gekochte tickets en ook nieuwe aankopen weer op je pas te staan. In je online account vind je bestellingen terug die op jouw naam verkocht zijn aan de kassa of die door jou online gekocht zijn.

Hoe bestel ik tickets voor meerdere Vrienden- en Cineville-passen?
Ga naar je account-omgeving op onze website (klik rechtsboven op het poppetje) en log in. Klik op de overzichtspagina op ‘passen beheren’ en voeg het nummer van de andere Vriendenpas of Cinevillepas in. Je kunt vanaf nu (totdat je een pasnummer zelf weer verwijderd) per pashouder 1 kaart met korting bestellen. 

Kan ik via de website tickets reserveren?
Nee. Alleen telefonisch is bij uitzondering reserveren mogelijk.

Hoe lang blijven tickets in mijn winkelmandje gereserveerd?
Je hebt 15 minuten de tijd om je bestelling af te ronden. Er ‘loopt’ een aftelklokje met je mee.

Hoe betaal ik met de vernieuwde De Lieve Vrouw Cadeaupas?
Vanaf 1 december verkopen we nieuwe cadeaupassen aan de kassa. Deze worden geladen met een zelf te bepalen tegoed dat vanaf aankoop drie jaar lang geldig is.
> Kies je film of voorstelling online uit en voer na het selecteren van je tickets je pasnummer in. Je tegoed wordt bij het afrekenen verrekend. Overgebleven te goed blijft op de pas staan.

Hoe betaal ik met de oude De Lieve Vrouw Cadeaupas?
De oude cadeaupassen met waardes van € 10,00 / € 12,50 / € 15,00 / € 25,00 blijven geldig en zijn bij de kassa inwisselbaar voor een ticket / tickets.

Hoe betaal ik met een Nationale Bioscoopbon of Podiumcadeaukaart?
Kies je film of voorstelling uit en doorloop het bestelproces. Bij het betaalscherm voer je het pasnummernummer in. Je tegoed wordt bij het afrekenen verrekend. Overgebleven tegoed blijft op de pas staan.

Kan ik gekochte tickets retourneren?
Wij kunnen geen restitutie op gekochte tickets bieden.

Hoe reserveer ik met Cineville-pas tickets?
Ga eenmalig naar de overzichtspagina van je account en klik op Cineville
> Voeg hier het nummer van je Cineville-pas toe
Vervolgens kun je filmticket(s) gaan bestellen
> Tijdens het bestelproces voeg je je pasnummer in
> Je gereserveerde ticket(s) zijn terug te vinden in je account-omgeving op onze website
> Haal je ticket(s) eenvoudig af aan onze nieuwe ticketzuil

Hoe maak ik mijn Cineville-reservering definitief?
> Haal je ticket(s) op vertoon van je pas vanaf 90 minuten voor aanvang af aan onze nieuwe ticketzuil of aan de kassa

Hoe annuleer ik mijn Cineville-reservering?
Kom je toch niet? Laat het ons weten door in de reserveringsmail of de herinneringsmail (die je op de dag van de film) van ons ontvangt of ontvingen hebt op ‘annuleren’ klikt.

Ik heb mijn gekochte tickets niet ontvangen, wat nu?
Klopt het door jou doorgeven mailadres? Bevinden de bevestigingsmail en e-tickets zich niet in een spambox van je e-mailaccount? Neem dan even contact op met de kassa.
(Tickets in winkelmandjes worden 15 minuten voor je bewaard. In een enkel geval kan het voorkomen dat je betaling precies na een kwartier kruist met het weer vrijgeven van tickets.)

Andere vraag? Neem gerust contact op met onze kassa

bereikbaar op [email protected] of 033-4226555.

Mogen we cookies gebruiken?

Welkom op onze website! Wij maken alleen gebruik van functionele cookies. Deze cookies zorgen ervoor dat je de website bruikbaar is voor jou als bezoeker.