Heb je een overige vraag?
Neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).
Voor een standaard filmticket betaal je €11,75.
Voor een theaterticket betaal je gemiddeld €18. De ticketprijs staat bij de voorstelling vermeld.
Ga naar de pagina Voordeel om te kijken hoe je goedkoper uit kunt zijn.
Vriendentickets:
Om je tickets met vriendenkorting te kunnen bestellen kun je het best eerst inloggen in je online account, je pasnummer wordt herkent en voorgesteld als je een vriendenticket kiest en kun je eenvoudig koppelen. Bestel je vaker ook een ticket voor een andere vriend, voeg dan diens pasnummer toe in jouw online account.
Korting met CJP of 65+:
Selecteer een 65+ of CJP ticket en laat je pas/legitimatie zijn bij het scannen van je ticket aan de zaal.
Klik hier voor al onze voordeel mogelijkheden.
Het is bij uitzondering mogelijk te reserveren. Bijvoorbeeld wanneer je met We Are Public of een oude (De Lieve Vrouw) cadeaupas wilt betalen.
Neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).
Klik onderaan het bestelscherm in onze ticketshop op 'verder winkelen' en zoek de volgende voorstelling uit.
Je bestelling online betalen kan met:
Aan het eind van het bestelproces heb je de keuze uit betalen met:
Saldo checken of betaling mislukt:
Je hebt 15 minuten de tijd om je bestelling af te ronden. Er ‘loopt’ een aftelklokje met je mee.
Direct na betaling van je online bestelling ontvang je een e-mail met een link naar het digitaal ticket, het e-ticket. Print het e-ticket uit of laat het e-ticket scannen vanaf je smartphone. Net zo makkelijk en beter voor het milieu. Zet hiervoor alvast de helderheid van je scherm op de hoogste stand en zorg ervoor dat je scherm schadevrij is. Om het e-ticket op je desktop te kunnen downloaden heb je Adobe Reader nodig.
Hoe kom ik nog aan kaarten? Geregeld komen er last minute nog (extra) kaarten vrij. Neem contact op met onze servicebalie en meldt je aan voor de wachtlijst. We informeren je dan zodra er een ticket of tickets vrijkomen.
Contactgegevens servicebalie De Lieve Vrouw:
kassa@lievevrouw.nl | 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).
Maak een online account aan en vind daar je tickets die je hebt voor komende voorstellingen. (Vrienden)tickets zijn alleen zichtbaar in het account van de koper.
Kun je toch niet komen? Dat kan gebeuren! Lees hieronder onder welke voorwaarden je tickets kunt ruilen of retourneren.
Annuleren en ruilen van theatertickets:
Neem voor het annuleren of ruilen contact op met de kassa; kassa@lievevrouw.nl / 033-4226555
Annuleren en ruilen van filmtickets:
Neem voor het annuleren of ruilen contact op met de kassa; kassa@lievevrouw.nl / 033-4226555
*Het is mogelijk dat de kassa tijdens onze openingstijden, wegens onvoorziene omstandigheden, is gesloten. In dat geval is retourneren last minute helaas niet mogelijk.
Na aanvang van de theater- of filmvoorstelling is retourneren niet meer mogelijk.
Het antwoord op vragen met betrekking tot een Cinevillepas vind je hier.
Link naar pagina
Ben je ingelogd met het account waar je lidmaatschap aan hangt? Check in je online account of je lidmaatschap nog geldig is. Klik hier voor de uitgebreide handleiding.
Heb je nog een oud lidmaatschap? Dan zie je deze in je online account met een eiddatum. Zie je die niet, dan is deze al verlopen. Je kunt deze niet verlengen. Je kunt een nieuw ‘lieve vriend’ of ‘huisvriend’ lidmaatschap afsluiten.
Bij het online afsluiten van een vriendenlidmaatschap geef je een incasso voor betaling af.
In je online account vind je eenvoudig je gekochte tickets terug, kun je je Cinevillepas koppelen en je gegevens en nieuwsbrief voorkeuren instellen. Klik hier voor de handleiding.
Per e-mailadres kan er maar één online account worden aangemaakt. Indien er al een account op je mailadres bekend is kun je ‘wachtwoord vergeten’ aanklikken. Je ontvangt dan een e-mail met link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Heb je al lange tijd niet ingelogd? Dan kan het zijn dat je een nieuw account moet aanmaken. Sinds december 2022 hebben we namelijk een nieuw ticketsysteem waardoor je oude inlog niet meer werkt.
Ja , dat kan! Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om de vouchercode van je Lieve Vrouw cadeaupas in te voeren.
Aan het eind van het bestelproces krijg je de keus of je wilt betalen met Ideal, bioscoopbon of podiumcadeaukaart.
Is de waarde op je bon niet voldoende dan kun je het restbedrag met een andere betaalwijze voldoen.
Bekijk hier de uitgebreide handleiding voor:
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het betreft een fysieke pas die alleen aan onze servicebalie te koop is.
Check je saldo hier.
Voeg je De Lieve Vrouw cadeaupas toe in je online account. Hier zie je de actuele waarde en de geldigheid. Tevens is de waarde zichtbaar tijdens het betaalproces. Heb je nog een oude cadeaupas met vaste waarde? Daar kun je alleen aan de servicebalie mee betalen. Het is wel mogelijk vooraf te reserveren; vermeld hierbij dat het om betaling met oude cadeaupas gaat.
Gaat er iets mis tijdens het betaalproces met een De Lieve Vrouw cadeaupas, PodiumCadeauKaart of Bioscoopbon? En ontvang je geen tickets? Het bedrag staat na een paar uur weer op je cadeaupas, probeer het later nog eens.
Of neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).
Bekijk de mogelijkheden op deze pagina.
Neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).