Veelgestelde vragen

Tickets

Wat kost een ticket?

Voor een standaard filmticket betaal je €11,75.
Voor een theaterticket betaal je gemiddeld €18. De ticketprijs staat bij de voorstelling vermeld.

Ga naar de pagina Voordeel om te kijken hoe je goedkoper uit kunt zijn.

Hoe bestel ik online tickets met korting?

Vriendentickets:
Om je tickets met vriendenkorting te kunnen bestellen kun je het best eerst inloggen in je online account, je pasnummer wordt herkent en voorgesteld als je een vriendenticket kiest en kun je eenvoudig koppelen. Bestel je vaker ook een ticket voor een andere vriend, voeg dan diens pasnummer toe in jouw online account.

Korting met CJP of 65+:
Selecteer een 65+ of CJP ticket en laat je pas/legitimatie zijn bij het scannen van je ticket aan de zaal.

Klik hier voor al onze voordeel mogelijkheden.

Kan ik ook (online) tickets reserveren?

Het is bij uitzondering mogelijk te reserveren. Bijvoorbeeld wanneer je met We Are Public of een oude (De Lieve Vrouw) cadeaupas wilt betalen.

Neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).

Hoe bestel ik online tickets voor meerdere voorstellingen?

Klik onderaan het bestelscherm in onze ticketshop op 'verder winkelen' en zoek de volgende voorstelling uit.

Hoe kan ik (online) betalen?

Je bestelling online betalen kan met:

  • Tegoed: Heb je een tegoed van eerder geretourneerde tickets? Dan vind je dit terug in je online account. Dit tegoed wordt zichtbaar als betaalmiddel zodra je in de betaalomgeving komt.Geen online account? Vul de 16 cijfers van de barcode in, in het vak voucher tijdens je bestelproces.
  • De Lieve Vrouw Cadeaupas: Heb je een De Lieve Vrouw Cadeaupas ontvangen? Je kunt deze koppel in je online account zodat de waarde zichtbaar is in je betaalomgeving tijdens je bestelling. Geen online account? Vul de 16 cijfers van de barcode handmatig in in het vak voucher tijdens je bestelproces.

Aan het eind van het bestelproces heb je de keuze uit betalen met:

  • iDeal: Klik op het logo en volg de stappen.
  • Nationale Bioscoopbon: Klik op het logo Bioscoopbon en vul de cijfers van de barcode en de pin in.
  • Podiumcadeaukaart: Klik op het logo Podiumcadeaukaart en vul de cijfers van de barcode en de pin in.

Saldo checken of betaling mislukt:

  • Saldo checken: [link invoeren].
  • Saldo niet toereikend?: Betaal het restbedrag via iDeal of andere cadeaubon.
  • Betaling mislukt?: Het bedrag is al tijdelijk afgeschreven van je cadeaubon. Als de betaaltransactie mislukt staat de waarde na een paar uur weer op je cadeaubon. Probeer de betaling later nog eens.

Hoe lang blijven tickets in mijn winkelmandje gereserveerd?

Je hebt 15 minuten de tijd om je bestelling af te ronden. Er ‘loopt’ een aftelklokje met je mee.

Hoe werkt een e-ticket?

Direct na betaling van je online bestelling ontvang je een e-mail met een link naar het digitaal ticket, het e-ticket. Print het e-ticket uit of laat het e-ticket scannen vanaf je smartphone. Net zo makkelijk en beter voor het milieu. Zet hiervoor alvast de helderheid van je scherm op de hoogste stand en zorg ervoor dat je scherm schadevrij is. Om het e-ticket op je desktop te kunnen downloaden heb je Adobe Reader nodig.

Voorstelling uitverkocht. Wat nu?

Hoe kom ik nog aan kaarten? Geregeld komen er last minute nog (extra) kaarten vrij. Neem contact op met onze servicebalie en meldt je aan voor de wachtlijst. We informeren je dan zodra er een ticket of tickets vrijkomen.

Contactgegevens servicebalie De Lieve Vrouw:
kassa@lievevrouw.nl | 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).

Waar vind ik mijn eerder gekochte ticket(s)?

Maak een online account aan en vind daar je tickets die je hebt voor komende voorstellingen. (Vrienden)tickets zijn alleen zichtbaar in het account van de koper.

Kan ik gekochte tickets retourneren? 

Kun je toch niet komen? Dat kan gebeuren! Lees hieronder onder welke voorwaarden je tickets kunt ruilen of retourneren.

Annuleren en ruilen van theatertickets:

  • Tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van de voorstelling
  • Bij een weekendvoorstelling afmelden tot uiterlijk vrijdagmiddag 16 uur
  • Gratis omboeken naar andere voorstelling
  • Of omzetten in tegoed (€1 transactiekosten)

Neem voor het annuleren of ruilen contact op met de kassa; kassa@lievevrouw.nl / 033-4226555

Annuleren en ruilen van filmtickets:

  • Tot aanvang van de film
  • aan de kassa*, telefonisch* of per mail
  • Gratis omboeken naar een ander tijdstip of voorstelling
  • Of omzetten in tegoed (€1 transactiekosten)

Neem voor het annuleren of ruilen contact op met de kassa; kassa@lievevrouw.nl / 033-4226555

*Het is mogelijk dat de kassa tijdens onze openingstijden, wegens onvoorziene omstandigheden, is gesloten. In dat geval is retourneren last minute helaas niet mogelijk.

Na aanvang van de theater- of filmvoorstelling is retourneren niet meer mogelijk.

Hoe bestel ik tickets met een Cinevillepas?

Het antwoord op vragen met betrekking tot een Cinevillepas vind je hier.

Vrienden

Wat is een vriendenlidmaatschap?

Link naar pagina

Ik kan geen vriend tickets met korting online bestellen

Ben je ingelogd met het account waar je lidmaatschap aan hangt? Check in je online account of je lidmaatschap nog geldig is. Klik hier voor de uitgebreide handleiding.

Waarom kan ik mijn lidmaatschap niet verlengen?

Heb je nog een oud lidmaatschap? Dan zie je deze in je online account met een eiddatum. Zie je die niet, dan is deze al verlopen. Je kunt deze niet verlengen. Je kunt een nieuw ‘lieve vriend’ of ‘huisvriend’ lidmaatschap afsluiten.

Waarom moet ik een incasso afgeven?

Bij het online afsluiten van een vriendenlidmaatschap geef je een incasso voor betaling af.

Online account

Waarom moet ik een online account aanmaken?

In je online account vind je eenvoudig je gekochte tickets terug, kun je je Cinevillepas koppelen en je gegevens en nieuwsbrief voorkeuren instellen. Klik hier voor de handleiding.

Mijn mailadres geeft een foutmelding

Per e-mailadres kan er maar één online account worden aangemaakt. Indien er al een account op je mailadres bekend is kun je ‘wachtwoord vergeten’ aanklikken. Je ontvangt dan een e-mail met link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Heb je al lange tijd niet ingelogd? Dan kan het zijn dat je een nieuw account moet aanmaken. Sinds december 2022 hebben we namelijk een nieuw ticketsysteem waardoor je oude inlog niet meer werkt.

Cadeaupassen

Kan ik online betalen met een De Lieve Vrouw cadeaupas, PodiumCadeauKaart of Bioscoopbon?

Ja , dat kan! Tijdens het bestelproces krijg je de mogelijkheid om de vouchercode van je Lieve Vrouw cadeaupas in te voeren.
Aan het eind van het bestelproces krijg je de keus of je wilt betalen met Ideal, bioscoopbon of podiumcadeaukaart.
Is de waarde op je bon niet voldoende dan kun je het restbedrag met een andere betaalwijze voldoen.

Bekijk hier de uitgebreide handleiding voor:

Kan ik online een De Lieve Vrouw cadeaupas bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het betreft een fysieke pas die alleen aan onze servicebalie te koop is.

Waar check ik de geldigheid en saldo van mijn De Lieve Vrouw cadeaupas?

Check je saldo hier.

Voeg je De Lieve Vrouw cadeaupas toe in je online account. Hier zie je de actuele waarde en de geldigheid. Tevens is de waarde zichtbaar tijdens het betaalproces. Heb je nog een oude cadeaupas met vaste waarde? Daar kun je alleen aan de servicebalie mee betalen. Het is wel mogelijk vooraf te reserveren; vermeld hierbij dat het om betaling met oude cadeaupas gaat.

Fout na betalen met een De Lieve Vrouw cadeaupas, PodiumCadeauKaart of Bioscoopbon

Gaat er iets mis tijdens het betaalproces met een De Lieve Vrouw cadeaupas, PodiumCadeauKaart of Bioscoopbon? En ontvang je geen tickets? Het bedrag staat na een paar uur weer op je cadeaupas, probeer het later nog eens.

Of neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).

Verhuur

Kan ik een zaal huren?

Bekijk de mogelijkheden op deze pagina.

Heb je een overige vraag?

Heb je een overige vraag?

Neem contact op met onze servicebalie: stuur een mail naar kassa@lievevrouw.nl of bel naar 033-422 65 55 (ma. van 18.00 tot 21.00 uur en di. t/m zo. van 11.00 tot 21.00 uur).

Heb je een compliment, suggestie of opmerking?

Laat het ons weten!

Altijd op de hoogte blijven

Mis niets meer en meld je aan voor het laatste nieuws, programma & ticketverkoop!
Meld mij aan